wtorek, 4 września 2012

New in...

Dzisiaj dotarła przesyłka z allegro (2 lakiery Essie:800 Bikini so teeny,801 Mojito madness)  i Blistex Medicated Berry Balm. Czekam na jeszcze jedną przesyłkę i już doczekać się nie mogę:) Wracając z pracy zaszłam do mojej ulubionej małej,przytulnej Drogerii i kupiłam Revlon masełko do ust 090 Sweet Tart (mam już jedno masełko-odcień 005Sugar Frosting, które jest świetnie) i nową pomadkę Miss Pupa w odcieniu 103(typowy nudziak do kolekcji). Przez to, że musiałam iść po spożywcze zakupy po drodze jest Drogeria Natura i weszłam tylko zobaczyć czy jest nowa kolekcja Catrice a tu niespodzianka nowe lakiery Essence.Pani dopiero wykładała towar więc wrócę jutro pobuszować ale zdążyłam wziąć 2 lakiery z drobinkami: niebieski-127 i love bad boys, beżowy -120 cookie love.









 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz