czwartek, 30 stycznia 2014

Zakupy z Biedronki - gazetka "Piękne Walentynki"

Niestety ale skusiłam się na kilka rzeczy z gazetki i nawet udało mi się dorwać nowość :) Nie kupiłam żeli Lirene bo nigdzie nie było ale może w innej Biedronce przy okazji zakupów...






 Narzekam na ten płyn, że jest słaby ale go kupuję bo jest tani i dodaje go do rozrobienia glinek, do płatków peelingujących oraz jak pierwsza faz demakijażu.
 Najlepsze płatki są w Biedronce...
 Płatki są nowością i zastanawiam czy będą w stałej ofercie Biedronki. Opakowanie zawiera 60 sztuk za jedyne 2,99 :)

 

Rano świetnie jest robić zakupy, bo wszystko jest ładnie poukładane...
Nie skusiłam się na kolorówkę ale zauważyłam, że są dostępne Lip tint Bell. Ja mam wszystkie 3 kolory kupione w sklepie online i jestem zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz