środa, 5 marca 2014

Luty - zużycia tygodnia

Luty szybko minął ale w ostatnim tygodniu udało mi się zużyć zadowalającą ilość pootwieranych kosmetyków. Co prawda jeszcze męczą mnie pootwierane balsamy, których mam sporą ilość ale z każdym dniem zmniejszają się. 


Garnier Essentials płyn do demakijażu 2 w 1
Najlepszy produkt do demakijażu, który nie uczula i jest skuteczny. Używam go do demakijażu oczu i świetnie zmywa każdy eyeliner. Mam nadzieję, że nie zastąpią go 125 ml płynem do demakijażu oczu.
Farmona Nivelazione – wygładzający peeling do stóp
Nie używam pumeksu a peeling do stóp jest doskonałym zastępstwem. Zgodzę się z opisem producenta, że stopy są zmiękczone i wygładzone oraz delikatnie nawilżone. Ponadto peeling ładnie i świeżo pachnie  oraz jest wydajny.
Dove – płyn do kąpieli
Piękny zapach, dużo piany i mała wydajność płynu…
Avon – odżywczy krem do ciała „ Dotyk jedwabiu”
Krem pozostawiał na skórze tłusty film. Skóra była odżywiona i gładka w dotyku. 
Iseree – nawilżane płatki kosmetyczne winogronami
Beznadziejne płatki. Nie radziły sobie z demakijażem twarzy i ogólnie nic nie robiły.. Spróbowałam i więcej nie kupie.
Farmona Herbal Care – szampon pokrzywowy
Szampon dobrze oczyszczał włosy ale również powodował puszenie. Włosy przy nasadzie głowy przez cały dzień wyglądały świeżo. Mam do niego mieszane uczuci.
L’oreal Elseve Fibralogy – szampon ekspansja gęstości
Świetny szampon zwiększający objętość i nie puszący włosów. To jest mój hit. Z chęcią sprawdzę odżywkę i maskę z tej serii.
Nivea Cellular anti-age – krem na dzień
Próbka wystarczyła na 3 zastosowania. Nie jestem zachwycona testami.
Dermaglin – maseczka przeciwtrądzikowa
Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskie, która zmniejsza pory oraz łojotok. Efekt maseczki zbliżony do maseczek z salonu kosmetycznego. Polecam.
Bourjois liner feutre – liner we flamastrze
Najlepsze kosmetyki szybko się kończą. Żal mi było jak pewnego poranka eyeliner odmówił współpracy… Niestety skończył się:( Perfekcyjnie malował cienką, czarną kreskę. Utrzymywał się na powiece bez jakichkolwiek poprawek przez cały dzień. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz