środa, 12 marca 2014

Marzec - zużycia tygodnia cz. I

Jeszcze dużo otwartych opakowań przede mną ale z każdego wykończonego cieszę się tak samo jak z zakupów :)Pierwszy tydzień marca zaliczam do udanych.



Avon Anew Ultimate balsam ujędrniająco-regenerujący do ciała
Zaletami balsamu jest przyjemny zapach, szybko wchłaniająca się konsystencja oraz odpowiednie nawilżenie ciała. Nie zauważyłam żadnego działania ujędrniającego.
Vichy Normaderm total mat – żel matujący
Jego zadaniem jest nawilżanie oraz zapobieganie świeceniu się skóry. Rzeczywiście poziom nawilżenia jaki otrzymywała moją tłusta skóra był wystarczający. Wiązałam z nim pewne nadzieje związane z serum i niestety zawiodłam się. Żel na maksymalnie 2 godziny zmatowił mi skórę po czym znowu świeciła się. Trzeba uważać też na aplikację bo nakładany w pośpiechu żel pozostawiał białe smugi.
Manhattan clearface – puder w kamieniu
Dobry puder, po którym skóra była matowa przez ok. 4 godziny. Nie ma do niego zastrzeżeń.
Scholl – krem na pękające pięty
Bardzo zaniedbałam swoje stopy. Mam teraz przesuszone stopy z tendencją do pękania. Skończyłam resztki krem i używam kolejnych pootwieranych. Kremy marki Scholl to najskuteczniejsze jakie dotąd używałam kremy na suchość, szorstkości i pękania. Jak tylko wykończę całą resztę innym kremów to wrócę do tego. 
Guerlain La Petite Robe Noir – woda perfumowana
Zapach kwiatowo-orientalny, bardzo trwały i dość ciężki. Na początku byłam zafascynowana wodą perfumowaną jednak z czasem zaczął powodować u mnie ból głowy..
Rexona dry deo stick Aloe Vera  –  skuteczny antyperspirant w sztyfcie:)
Lirene - żel pod prysznic o zapachu rajskiego granatu
Zapach przyjemny choć krótko utrzymuje się na skórze. Żel jak żel myje i nic ponadto…
Palmolive Aroma Therapy - wg. producenta jest to żel pod prysznic wzbogacony olejkiem eterycznym z ylang ylang oraz ekstraktem z irysa. Ulubiony żel od lat, którego zapach utrzymuje się długo na skórze.

Yves Rocher – żel pod prysznic o zapachu pomarańczy z Florydy
Intensywny zapach pomarańczy utrzymuję się na skórze przez pewien czas i za to go cenię. Ponadto dobrze pieni się i myje skórę. Mój faworyt wśród żeli o zapachu cytrusów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz