wtorek, 29 kwietnia 2014

Kolejny tydzień promocji... (Rossmann, Drogeria Natura, Super-Pahrm)

Sklepy kuszą przeróżnymi promocjami i muszę przyznać, że długo walczyłam ze sobą.... Niestety trochę poległam ale nie skorzystałam z promocji Douglas - 20% na wszystko mimo, że w ofercie mają pomadki Toma Forda! Nadal znajduje się ona na mojej liście marzeń. W Superpham kupiłam najlepsze lakiey na świecie czyli Essie w promocji 1+ 1 za grosz. Choć były bardzo przebrane to udało mi się znaleźć coś dla mnie. W tym tygodniu w Rossmannie jest promocja - 49% na wszystkie tusze, ceinie, kredki i eyelinery a ja skusiłam się tylko na żel do brwi. Ale za to w poprzednim tygodniu byłam oprócz prezentowanych zakupów jeszcze dwa razy! W tym tygodniu zaczęła się promocją - 40% kosmetyków do makijażu W Drogerii Natura. Skusiłam się tam na Catrice, Essence i trudno dostępnej marki Bell.


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz