wtorek, 15 kwietnia 2014

Kwiecień - zużycia tygodnia cz. II

Kolejny tydzień za mną. Trochę się nazbierało... Czemu w takim tempie nie schodzą kosmetyki kolorowe:(





Prreti – zmiękczające płatki truskawkowe
Trochę zawiedziona jestem. Zapewnienia producenta o odświeżeniu nie zostały spełnione. Płatki nie robiły nic bynajmniej ja nic nie zauważyłam.
Rexona – antyperspirant w kulce
Skuteczny, niepodrażniający i ładnie pachnący. Najlepsza seria dla mnie to włosnie Rexona Aloe Vera.
Garnier Essentials – kojący płyn do demakijażu oczu
Płyn niepodrażania, dokładnie zmywa makijaż ale jest mało wydajny. Nie mam do niego większych zarzutów ale wolę dwufazowe.
Dove – hipoalergiczny kremowy żel pod prysznic
Produkt byłby idealny pod względem konsystencji, nawilżania, mycia i zapachu ale te opakowanie…. Około 1/3 produktu nie można wydostać z opakowania, więc zostanie rozcinanie lub płukanie!
AA Intymna fresh –płyn do higieny intymnej
Ten jest lepszy od poprzedniego rzekomo specjalistycznego. Skuteczny w działaniu, wydajny.
The Body Shop Tea Tree face mask – maseczka do twarzy
Świetna maseczka jak nie jedna z lepszych! Opis producenta jest zgodny z prawdą. Malutką wadą może być intensywny zapach ale dla mnie ważniejsza jest skuteczność. Skóra oczyszczona, świecenie zmniejszone, pory mniej widoczne.
 The Body Shop Tea Tree skin clearing exfoliating pads – płatki peelingujące
W opakowaniu znajdowała się 40 płatków peelingująco - oczyszczających. Trochę ociągałam się z ich używaniem ale ogólnie nie były złe. Dobrze zbierały zanieczyszczenia i dawały uczucie świeżości i czystości.
The Body Shop Tea Tree blemish fade night lotion – antybakteryjne żel na noc
Opis producenta też jest spełniony. Ma delikatną formę żelu, który szybko się wchłania. Ratuje moją skórę podczas bombardowania niespodzianek, które wysusza i nie pozwala na powstanie nowych.
Valentiono Valentina – perfum
Piękne opakowanie, które ładnie prezentowała się na półce. Słodki, kobiecy zapach, które idealny był na cieplejsze dni.
Miss Dior Blooming Bouquet – próbka perfum
Choć to tylko mała próbka to niestety od pierwszego wąchnięcia wiedziałam, że będę musiała go mieć prędzej czy później. Wiadomo, że lepiej prędzej ale co ciekawe dostępne są tylko wody toaletowe.
Schwarzkop Nectra Color – odżywka do włosów
Odżywka do włosów z nowej farby do włosów w kolorze 468 czekoladowy brąz. Działa jak każda odżywka dodana do farby. Porzuciłam farby Marion na rzecz tej.
 Listerine fresk burst – płyn do płukania jamy ustnej
Mocny, wydajny i skuteczny. Najlepszy płyn jaki używałam!
Adidas – nawilżający żel pod prysznic
Dawno nie używałam żeli  Adidasa. Myje a fajny energetyczny zapach owoców utrzymuje się na skórze przez jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz