wtorek, 8 maja 2012

Oczekiwane paczuszki...

Dzisiaj przyszły do mnie zamówione kosmetyki z allegro. Uwielbiam chwilę oczekiwania na przesyłkę a potem zastanawianie się co w niej jest. Zamówiłam marki CLARENA oczyszczający żel i tonik matujący do twarzy z serii DERMASEBUM LINE. Jeszcze nie używałam tych kosmetyków i jestem bardzo ich ciekawa bo notowania wśród koleżanek mają dobre. Nie wiem czy nie na wyrost wybrałam duże opakowania po 500 ml z uwagi na lepszą cenę. Tak jest zawsze, że małe opakowania  kosmetyków są droższe niż te same o większej pojemności. Będąc u kosmetyczki na mikrodermabrazji w kwietniu został mi polecony krem złuszczający na noc marki BANDI Young Care. Jestem nim zachwycona ponieważ jest delikatny i skuteczny, stosuję go regularnie i nie wyskakują żadne niechciane niespodzianki na twarzy, nie podrażnia., ładnie pachnie Po świetnych efektach postanowiłam wypróbować więcej produktów tej marki choć okres dojrzewania i trądziku mam za sobą ale na mojej cerze czasami pojawiają się niespodzianki i z wiekiem jest trudniejsza w pielęgnacji. I tak właśnie stałam się właścicielką oczyszczającego toniku antybakteryjnego i oczyszczającej maseczki drożdżowej. Marka BANDI bardzo dobrze reklamuje swoje kosmetyki bo w każdym produkcie w pudełeczku jest próbka/saszetka jakiegoś kosmetyku-w moich był krem złuszczający na noc i maseczka drożdżowa.
Mając chwilę wolnego czasu wybrałam się na spacer i po drodze dowiedziałam swoją ulubiona małą drogerie. Nie potrzebuję aktualnie lakierów ale na ten ARTDECO skusiłam się i na kostkę do paznokci. Spacer zakończyłam w Rossmannie, w którym kupiłam 4 lakiery:) -Wibo i Rimmel

 Od lewej:
BANDI YOUNG CARE- oczyszczający tonik antybakteryjny 200ml/29,90zł
BANDI YOUNG CARE-oczyszczająca maska drożdżowa 75ml/26,90zł
CLARENA DERMASEBUM LINE -tonik matujący, ściągający i antybakteryjny 500ml/42,00zł
CLARENA DERMASEBUM LINE - oczyszczający żel antybakteryjny 500ml/43,00zł
 Lakier ARTDECO (Ceramic Nail Lacquer) - odcień 509 -pojemność 4ml -cena 19,90 zł

 Od lewej:
Wibo AMAZING AMAZONE Nr 3 -cena 5,99 zł pojemność-7ml
Wibo BEA CHAMELEON Nr 1 -cena 8,99 zł pojemność-7ml
Rimmel 60 seconds -odcień 825 Sky High -cena 7,99 zł pojemność-8ml
Rimmel 60 seconds -odcień 500 Caramel Cupcake -cena 7,99 zł pojemność-8ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz