niedziela, 13 maja 2012

Wibo be a chameleon

Wczoraj wieczorkiem chciałam wypróbować nowy lakier Wibo - odcień 01 (złoty). Widziałam dobrze w buteleczce, że jest metalicznym kolorem i jego innowacyjnością jest zmiana koloru pod wpływem Magic Top Coat. Oczywiście z mojego gapiostwa nie kupiłam go ale nic nie straciłam bo użyłam  Sally Hansen-preparat pobudzający wzrost paznokci i lakier zmienił kolor na pomarańczowy i pewnie każdy top coat będzie dzaiłać i nie musi być magiczny. 
Recenzja:
+ jedna warstwa kryje
+ szybko schnie
- widać każdą nierówność płytki paznokcia i każde pociągnięcie pędzla
-pędzel ma nierówne włosie
- szybko się ściera (wczoraj malowałam a dzisiaj zmywałam bo brzydko wyglądał)
- przebarwia pytkę mimo, że stosowałam odżywkę
Nie jestem zadowolona z tej nowości i dobrze, że nie kupiłam innego koloru, który też mi się podobał











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz