niedziela, 6 maja 2012

Piątkowe zakupy...

 W piątek wybrałam się na zakupy. W planach miałam zakup nowych ciuchów ale najpierw wstąpiłam do Douglas. Miałam kupon zniżkowy 20% i miałam go wykorzystać na potrzebne kosmetyki, które aktualnie kończyły się lub skończyły. Weszłam i mega zdziwienie pełno ludzi jakby rozdawali za darmo. Po chwili  zorientowałam się, że jest obniżka do 50% na wybrany asortyment . Oczywiście ja do tego tłumu szybko się wpasowałam. Perfumy były już przebrane ale sporo zostało kolorowych kosmetyków. Po krążeniu i wybieraniu z 40 minut kosmetyków nadszedł czas na zapłacenie i tu była ogromna kolejka stałam drugie tyle co wybierałam albo i lepiej. Wybrałam objęte 50 % obniżką: 2 wody perfumowane, pomadkę Chanel, lakiery Chanel (nigdy nie miała a chciałam spróbować) i 20% obniżką mydło w płynie(żel) Clinique i błyszczyk Yves Saint Laurent.  Kupiłam jeszcze na stoisku  Flormar lakiery- wiem, że są dobrej jakości za przystępną cenę:)
Zakupy uważam za bardzo udane choć nie były planowane ale takie są najlepsze:)


 

Lacoste Inspiration




Opis: Zapach został stworzony z myślą o niezależnych, odważnych kobietach. Unikają presji i robią to, co chcą robić. Osobowość kobiet - Inspiration wyróżnia radość życia, spontaniczność, a ponad wszystko kobiecość. Kompozycja Inspiration łączy nutę świeżych owoców, delikatnych kwiatów i ciepłych, zmysłowych aromatów drzewnych.
Nuty głowy: różowy pieprz, owoc granatu, mirabelka, skórka mandarynki.
Nuty serca: gałka muszkatołowa, piwonia, jaśmin, tuberoza.
Nuty bazy: drewno sandałowe, wanilia, piżmo, irys.
Woda perfumowana 75ml – 99,50 zł (cena pierwotna 199,00 zł)



 Ralph Lauren Notorious


Premiera perfum odbyła się w 2008 roku a jej twarzą była Laetitia Casta.
Opis: Zapach 'Notorious' jest pikantny, orientalny, łączący aromaty kwiatowe i przyprawowe.
Z kolei flakon to ucieleśnienie nowoczesnej klasyki prosty, geometryczny w kształcie, przejrzysty, zwieńczony kwadratową nakrętką.
Nuty głowy: czarna porzeczka, różowy pieprz, bergamotka
Nuty serca: kwiat kosmos, piwonia, goździk
Nuty bazy: piżmo, paczula, wanilia, fiołek

Woda perfumowana 75ml – 124,50 zł (cena pierwotna 249,00 zł)
  
Clinique Liquid Facial Soap Oily Skin
 
Pojemoność: 200 ml
Cena: 63,20 zł (cena pierwotna 79,00 zł)
Mydło w płynie do pielęgnacji typu skóry III i IV (skóra mieszana i tłusta). Jest to pierwszy z 3 kroków Clinique.
System pielęgnacji 3 kroki Clinique (mydło, tonik, krem) dostępne są w różnych wariantach w zależności od typu skóry: 1: skóra sucha – bardzo sucha,  2: skóra sucha i mieszana, 3: skóra przetłuszczająca się, 4: skóra bardzo przetłuszczająca się
Używam tych kosmetyków do pielęgnacji kilka lat z przerwami. Nie należą do tanich kosmetyków ale naprawdę warte są swojej ceny w przypadku mojej cery. Pamiętam, że na początku krokiem 1 było mydełko w kostce (jest dostępne) ale preferuje mydło w płynie z pompką.  Mydło dobrze oczyszcza skórę, pory są zwężone.2 krokiem jest tonik - używałam na początku Clarifying Lotion 3 ale dla mnie skuteczniejszy okazał się ten mocniejszy i bardziej złuszczający Clarifying Lotion 4. Tonik dostępny jest w pojemności 200 ml i 400 ml. Ja kupuję duży (jest bardziej ekonomicznie) starcza mi na około 3-4 miesiące. Krokiem 3 jest lekki krem o konsystencji żelu(Dramatically Different Moisturizing Gel), który nawilża moją tłustą skórę pozostawiając na kilka godzin bez świecenia. Dostępny jest w dwóch pojemnościach 50 ml (w tubce) i 125ml (z pompką). Zazwyczaj kupuje ten mniejszy bo wiem, że do końca go wykorzystam i starsza mi on na 2-3 miesiące w zależności czy stosuję tylko rano cz rano i wieczorem. Jestem zadowolona z tej serii i zawsze po różnych nowościach i eksperymentach wracam i będę do nich wracać.

 CHANEL  LE VERNIS nail colour


 
                                              Odcień: 167 Ballerina          Odcień: 487 Rouge fatal
                                                                     Pojemoność: 13 ml
          Cena: 39,50 zł (cena pierwotna 79,00 zł)       Cena: 52,50 zł (cena pierwotna 105,00 zł)


  
CHANEL Rouge Allure - Le Rouge Satiné



Odcień: 78 INSTINCTIVE
Pojemoność: 3,5 g
Cena: 55,00 zł (cena pierwotna 140,00 zł, później 110,00zł)
 

Yves Saint Laurent Vernis á Levres



Opis: Łączy w sobie trwałość konturówki, intensywność koloru pomadki i blask błyszczyka. Rewolucyjna formuła z etylocelulozą i pielęgnującymi olejkami oraz trwałymi pigmentami sprawia, że usta są niesamowicie gładkie i piękne przez wiele godzin.
Odcień: 19 Beige Aquarelle
Pojemność: 6 ml

Cena: 104,00 zł (cena pierwotna: 130,00zł) 

FLORMAR nail enamel


 
Odcień: 429,420,392 (od lewej do prawej)
Pojemność: 11 ml
Cena: 7,20 zł
 
Recenzja
+ lakiery są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej,
+ dobrze rozprowadzają się na paznokciu nie tworząc smug
+ szybko schną
+ ładnie kryją
+ utrzymują się na paznokciu średnio 3-4 dni
+ świetna cena za dobrą jakość i dużą pojemność
POLECAM!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz