czwartek, 31 maja 2012

Zakupy, nowości, cudeńka......

Dzisiaj dopiero wtorek a moje baterie są na wyczerpaniu:( Nie mogę doczekać się weekendu  żeby odpocząć od zgiełku i gęstej atmosfery w pracy. Trochę  poprawił mi się humor bo dzisiaj do odbioru była paczuszka z apteki. Wczoraj też paczuszka z perfumkami Kate Moss o niezwykłym kwiatowo - drzewny zapachu, które lubię za ładny charakterystyczny zapach, kupuję je także trochę z sentymentu:) Postanowiłam zużywać zapasy kosmetyczne i otworzyłam BB krem Garnier i paletkę do brwi Gosh. Kupiłam w Drogerii Natura 2 lakiery całkiem nie potrzebne w chwili obecnej. Motto na nadchodzący miesiąc to zużywanie a potem kupowanie kosmetyków. Poćwiczę silną wolę:) hihi 
Wobec tego powinnam tylko testować, pisać recenzje i zużywać do dna nagromadzone cudeńka. W praktyce zobaczymy jak wyjdzie....
GARNIER BB Krem




Pojemność: 50 ml
Cena: ok.13,00 pln (cena promocyjna)
Odcień: 02 light
GOSH BROW KIT
Paleta do brwi zawierająca 3 cienie do brwi, wosk, aplikator oraz lusterko.




 Cena: ok 40, 00 pln
Kate Moss Kate

Cena ok 85,00 pln (allegro)
Pojemność: 100 ml
 Essence

Cena: 5,49 pln/ 7,49
Pojemność:5ml/8ml
Odcień: 04-iced latte (seria Nude glam)/wybielający róż

Apteczne zakupy





Artdeco Ceramic Nail Lacquer


Recenzja:
+ piękny kolor
+ szybko schnie
+ dobrze wyprofilowany pędzelek
+/- cena, pojemność (5ml)
- odpryskuje bardzo szybko (rano pomalowane a wieczorem wyglądały beznadziejnie i zmyłam)
Podsumowując nie kupię więcej tej kolekcji lakierów ale nie uprzedzam się do tej marki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz